Drsné slová slovenskej predavačky o zákazníkoch: Takto sa ľudia skutočne správajú v obchode!

Zaujímavosti

V tomto prípade ide o AROGANCIU, HNEV, PROVOKÁCIU, FRUSTRÁCIU a DOSLOVA BUZERÁCIU „niektorých našich ctených“ zákazníkov.

SVOJU PRÁCU MILUJE, NO TOTO UŽ NEZVLÁDA
Už sme z toho vážne unavené a doslova na pokraji nervového zrútenia a už nemám chuť chodiť do práce s úsmevom. Ako iste všetci viete, situácia na Slovensku, ako aj všade vo svete, sa točí okolo Covid-19. A z toho vyplýva, že je v platnosti množstvo opatrení, ktoré je potrebné v predajni dodržiavať.

Ja si veľmi dobre uvedomujem, že ľudia sú z týchto opatrení už unavení a deprimovaní, a že to trvá už príliš dlho, ale uvedomte si jednu podstatnú vec aj MY, PREDAVAČKY SME TIEŽ LEN ĽUDIA a snažíme sa ako najlepšie vieme, ale VY „MILÍ ZÁKAZNÍCI“ nám Našu prácu vôbec, ale vôbec neuľahčujete. STE AROGANTNÍ, NEVYCHOVANÍ A POVÝŠENECKÍ.

NEREŠPEKTUJÚ OPATRENIA
A my sme tu pre Vás, aby ste si mohli nakúpiť. Ste neskutočne nevďační stále ma len presviedčate, že tvrdé zatvorenie predajní by bolo pre Vás najlepšie riešenie. Čo by v iných štátoch, za to dali, aby si mohli ísť nakúpiť do iného obchodu, ako sú potraviny, lekáreň alebo drogéria.

Najväčším problémom je pre Vás pochopenie obmedzeného počtu zákazníkov na predajni. Ja viem, že je nepríjemné čakať vonku v zime, keby to bolo na mne pustím Vás všetkých do predajne, ale bohužiaľ kvôli opatreniam to nie je možné. Počet je zaisťovaní pomocou košíkov, nechápem, prečo máte taký obrovský problém si ho vziať, (podotýkam, že po každom jednom zákazníkovi sa dezinfikuje) pretože nie sme jediná predajňa, v ktorej to takto funguje.

NEREŠPEKTUJÚ NARIADENIA
Akoby sme my mohli za všetko a my sme si vymysleli všetky opatrenia. Ale ubezpečujem Vás, že my len dodržiavame to čo je stanovené. Upozorňujem, že zákazníka slušne poprosíme, aby si vzal košík, ak si ho sám nevezme. Bohužiaľ arogancia nemá hraníc a dostávajú sa nám odpovede typu: „Aký zákon Vám dovoľuje mi kázať, aby som si vzal/a košík?“; „Prečo by som si ho vzal/a ja si ho nevezmem.“; Ja ho nechcem.“; „Počítajte si to inak.“ ; To nie je môj problém.“ Ako ľudia HALÓÓ, PROSÍM PREBERTE SA a NEBUĎTE TUPÍ a SEBECKÍ!

Ako má jedna predavačka zvládať obsluhovať zákazníkov, blokovať, odpovedať na otázky zákazníkov a popritom upratovať skúšané oblečenie A EŠTE DO TOHTO VŠETKÉHO RÁTAŤ ZÁKAZNÍKOV BEZ NEJAKEJ POMÔCKY? Dopriala by som každému jednému takémuto človeku, aby si to vyskúšal na vlastnej koži. A to nehovorím, že keď sa ohradíte a poviete to znova s väčším dôrazom, tak Vám stihnú nadať do všeličoho a poslať Vás všelikam. Alebo bez náznaku slušnosti Vám začnú tykať, ale najväčší vrchol podľa mňa je, a to citujem: „Napíšte si tým dementom do parlamentu“.

PROSBA K ZÁKAZNÍKOM
AKO VÁŽNE? Je úplne jedno kto je vo vláde, opatrenia boli, sú a aj budú pokiaľ ten vírus nezmizne alebo „sa nenaučíme s ním žiť. Keď nemáte aspoň ako takú úctu k autoritám, tak sa nečudujem, že k predavačkám sa správate ako k handrám. Milí zákazníci, pamätajte si, že nadávanie, vybíjanie si zlosti a osočovanie predavačiek NIJAKO NEUVOĽNÍ OPATRENIA. Akurát vy si zvýšite svoje mizerné ego a sebavedomie, ľutujem Vás, že ste museli takto hlboko klesnúť, aby ste si dokázali, že ste niečo viac a psychicky terorizujete predavačky v obchodoch deň čo deň.

ĽUDIA, PROSÍM VÁS V MENE VŠETKÝCH PREDAVAČIEK, BUĎTE OHĽADUPLNÍ, REŠPEKTUJTE OPATRENIA NA PREDAJNIACH A SPÔSOB, AKÝM ICH MAJÚ JEDNOTLIVÉ PREDAJNE ZABEZPEČENÉ. VERTE MI, NIE JE TO ĽAHKÉ PRE NÁS, TAK ISTO AKO PRE VÁS.
Vaša predavačka.”

ZDROJ: Nekrmte nas odpadom/FB