Lidl a Kaufland pristupujú k razantným opatreniam! TOTO bude pri nákupe inak!

Zaujímavosti

Predavači denne prichádzajú do styku so stovkami zákazníkov, ktorých musia obsluhovať z bezprostrednej blízkosti bez ohľadu na to, či sú zdraví, chorí, ochranení rúškom alebo nie. Práve na túto skutočnosť sa rozhodli zareagovať dva obchodné reťazce, pričom svojich zamestnancov mienia ochrániť jednoduchou, no účinnou pomôckou.

Vedenia reťazcov Kaufland a Lidl si to veľmi dobre uvedomujú, a tak sa rozhodli, že zavedú okrem špeciálnych nákupných hodín pre seniorov od 13.00 do 14.30. aj ďalšiu zmenu. Po novom budú pokladníci od zákazníkov konečne oddelení plexisklom.

Vyjadrenie spoločnosti Lidl
“V tejto náročnej situácii zavádzame preventívne opatrenia, aby sme ochránili vás a našich zamestnancov. V najbližších dňoch preto bude na všetkých našich viac ako 1000 pokladniciach inštalované ochranné plexisklo, ktoré zabráni priamemu kontaktu našich pokladníkov so zákazníkmi.

K dodržiavaniu bezpečnej vzdialenosti v pokladničnej zóne tiež pomôžu nálepky na zemi, ktoré budú informovať zákazníkov o dodržiavaní dostatočného odstupu. Ďakujeme za pochopenie a ohľaduplnosť,” upozorňuje Lidl zákazníkov.

Vyjadrenie spoločnosti Kaufland
“Vzhľadom na súčasnú situáciu sa snažíme hľadať ďalšie riešenia, ako by sme mohli viac ochrániť našich zamestnancov i vás, našich zákazníkov. Preto sme sa rozhodli v priebehu najbližších dní inštalovať ochranné plexisklá na našich pokladniach vo všetkých 70 prevádzkach. Dbajte prosím na dodržiavanie hygienických opatrení. Nosiť rúško nie je hanba a držať odstup znamená držať spolu. ĎAKUJEME,” uvádza reťazec.

Pozrite sa ako to bude vyzerať:

FOTOGALÉRIA:

ZDROJ: kaufland, lidl